Skandální cena výrobku vytáčí Čechy do běla. V Německu ho supermarket prodává za násobně nižší peníze
Velké obchodní řetězce v Česku dál pokračují v praxi, kdy nabízejí identické produkty za výrazně odlišné ceny pro české a zahraniční zákazníky. Nejnovější případ pobouřil lidi na sociálních sítích.
🔊 Tento článek máme i v audioverzi:
Napakovat se na českém zákazníkovi
Dvojí kvalita i cena na jednotném evropském trhu. Dlouholetý nešvar obchodních řetězců stále není vyřešen. Už před týdnem jsme vás informovali, jak český Lidl nemravně našponoval cenu pomazánky Nutella o více než trojnásobek. Teď se objevil další podobný případ.
Multimilionářka prozradila, co vám brání vydělávat velké peníze
Populární televizní matador v důchodu se vrací na obrazovky. Pomůže zachránit kdysi slavnou stanici?
Přestože se řetězec Kaufland snaží prezentovat jako ráj levných a výhodných nákupů, v případě některých položek by si český zákazník měl dávat pořádný pozor, za co a kolik vlastně platí. Pokud by si totiž našel německé ceny, mohlo by mu z toho nepříjemného překvapení pořádně zaskočit.
Diskriminace v českém hotelu. Manžele odmítli ubytovat z naprosto trapného důvodu. Skončilo to pokutou
Jedním z nejnovějších příkladů je cena 100 g tabulky čokolády značky Milka. Jak na síti Threads upozorňuje jedna uživatelka, zatímco v českém Kauflandu se tento výrobek prodává za cenu 65,90 Kč, v Německu chce prodejce za stejný produkt pouze 1,49 euro, což dělá v přepočtu asi 38 korun.
Realita? Je to ještě horší
Nechtělo se nám to věřit, a tak jsme se vydali na webové stránky německého Kauflandu, abychom si tuto cenu ověřili. Ukázalo se, že skutečnost je ještě horší.
Češi nevěří, že je to úplně zadarmo. Nová služba startuje, nabízí online staré dobré české filmy
Poláci zdrceni cenami na trzích. Buďme rádi, že žijeme v Česku. Cena svařáku vystřelila do vesmíru a pokazila sváteční náladu
Německý Kaufland nyní nabízí v akční ceně 100 g čokolády Milka za 0,69 euro pro držitele zákaznické karty a 0,77 euro pro všechny ostatní. V obou případech ale německý zákazník nezaplatí za čokoládu více než 20 českých korun.
Příprava na slevu?
Nabízí se otázka, co touto cenotvorbou český Kaufland sleduje. A jako nejjednodušší se zdá vysvětlení, že si prodejce pouze připravuje půdu na budoucí „drastické“ zlevnění v řádu desítek procent. Moc dobře totiž ví, že Češi na slevy slyší. Jak upozorňují různé zdroje, supermarkety nyní před Vánocemi našponovaly ceny, aby pak mohly lákat na zdánlivé slevy.
Advent duše: Proč jsme ztratili schopnost zastavit se v čase Vánoc?
Nejhorší zima v dějinách Česka. Třeskuté sibiřské mrazy, které přicházejí jednou za tisíc let
Kdy už si z nás konečně zahraniční řetězce přestanou dělat dobrý den a začnou nabízet výrobky za ceny, které reálně mají? Zřejmě je nutné nejprve přestat stále hrát jejich hru. A také tlačit na naše úřady a politiky, aby s celou záležitostí konečně začali něco dělat.
Bramborový salát rozděluje Čechy. Spor o správný recept nemá vítěze, ale jednu věc profíci rozhodně doporučují