Provoz pracovišť pražského registru vozidel od 2. listopadu
Od pondělí 2. listopadu 2020 je částečně obnoven provoz na pracovištích registru vozidel odboru dopravněsprávních činností, která byla uzavřena z důvodu karantény.
Pracoviště v Business Centre Vyšehrad v Praze 4 na Pankráci a v Praze 6 (Radimova 39) budou odbavovat elektronicky objednané klienty s potvrzenou objednávkou návštěvy. Stejný režim je nadále i na pracovišti v Praze 9 (Na Výběžku 11).
Pracoviště hromadného podání a přepážkové pracoviště v Praze 10 (Nad Vršovskou horou 88) a v Praze 3 (Osiková 2) jsou otevřena v omezeném režimu úředních hodin v pondělí od 8:00 do 13:00 hodin a ve středu od 13:00 do 18:00 hodin. Odbavují rovněž elektronicky objednané klienty s potvrzenou objednávkou.
Rezervační systém odboru dopravněsprávních činností Magistrátu hl. m. Prahy je v současné době určen pro vyřízení neodkladných záležitostí. Aktuálně je kalendář rezervací do konce listopadu zaplněn, je ale dobré pravidelně systém sledovat, zda se neuvolní některý termín. Podle zkušeností se zhruba dvacet procent lidí na svůj termín vůbec nedostaví a blokuje tak termín ostatním. Rezervaci je přitom možné zrušit a uvolnit tak prostor pro další případné zájemce.
S ohledem na mimořádnou epidemiologickou situaci a v souladu s přijatými opatřeními žádá Magistrát hl. m. Prahy klienty, aby zvážili nutnost své návštěvy úřadu a přicházeli ve zcela nejnutnějších záležitostech.
Smrt jako služba. Eutanázie v zámoří stále běžnější. V Česku musíme otevřít debatu