Nové pražské nákupní Centrum Stromovka přivítalo první zákazníky
Vchod do nového obchodního centra.
Ve čtvrtek dopoledne poprvé otevřelo své brány nové nákupní, volnočasové a administrativní Centrum Stromovka. První zákazníci prošli dveřmi v 11 hodin po slavnostním přestřižení pásky a ihned zamířili do některého z více než 90 obchodů a podniků, které komplex nabízí.
Slavnostního otevření a přestřižení pásky se chopili zástupci managementu Centra Stromovka. „Jsem rád, že jsme se po více než 10 letech příprav, zařizování, radostí i strastí konečně dostali k tomuto slavnostnímu bodu,“ pronesl v proslovu Rostislav Novák, ředitel společnosti Lordship, která Centrum Stromovka vlastní.
Vizí nákupního a volnočasového komplexu je stát se komunitním centrem pro obyvatele Prahy 7 a okolí. Nabízí proto téměř veškerou občanskou vybavenost a vše, co místní potřebují, na jednom místě. „Naším cílem je, aby se zde návštěvníci necítili jako v běžném nákupním centru, ale jako v moderním a příjemném místě pro setkávání se sousedy a přáteli,“ řekl majitel společnosti Lordship Jonathan Jackson.
Na přibližně 21 000 m² celkové rozlohy Centra Stromovka je pro návštěvníky k dispozici 15 700 m² obchodních prostor s více než 90 obchody, službami a podniky. Mezi nejžádanější prodejny patří supermarket Lidl, který občanům Letné doposud chyběl. Na své si díky pestré gastronomické nabídce v pop-up zóně PARKet přijdou také milovníci dobrého jídla a pití. Pro rodiny s dětmi je připraven dětský koutek. Celých 5 600 m² třetího a čtvrtého patra bude věnováno kancelářským prostorám.
Smrt jako služba. Eutanázie v zámoří stále běžnější. V Česku musíme otevřít debatu