Kvůli vyřízení Lítačky už lidé nemusí stát frontu
Lítačka funguje v Praze od roku 2016.
Od začátku srpna si mohou všichni klienti Zákaznického centra Lítačka ve Škodově paláci zarezervovat termín návštěvy na konkrétní datum a čas. Stačí vyplnit jednoduchý formulář na webových stránkách e-shopu PID Lítačky a dostavit se na libovolnou přepážku.
Klienti v rezervačním systému zadají jméno a příjmení, kontaktní e-mailovou adresu a telefonní číslo. Na zadaný kontaktní e-mail následně přijde identifikační kód.
Po příchodu si na klientském terminálu zákazníci odeberou pořadový lístek zadáním přiděleného identifikačního kódu. Přidělený identifikační kód je aktivní v rozmezí +/- 10 minut od sjednaného času. V případě, že se klient v tomto intervalu nedostaví, jeho objednávka propadá.
„Rezervace času návštěvy na přepážkách ve Škodově paláci je dalším krokem k pohodlnějšímu a příjemnějšímu zážitku klientů při návštěvě Zákaznického centra Lítačka. Jsem přesvědčen, že naši klienti a klientky tuto novinku ocení,“ říká Michal Fišer, generální ředitel a předseda představenstva OICT.
Kompletní správu dopravní karty Lítačka, včetně zakoupení dlouhodobého kupónu a vytvoření klientského účtu, je možné provádět i kompletně on-line prostřednictvím webu PID Lítačka nebo ve stejnojmenné mobilní aplikaci.
Smrt jako služba. Eutanázie v zámoří stále běžnější. V Česku musíme otevřít debatu