Pražské zprávyPražskýDEN.cz3. května 20181 minuta čtení

O pronájem reklamních ploch v metru je velký zájem

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) vypsal na konci března dvoukolové poptávkové řízení na pronájem více než tisíc ploch pro instalaci a provozování city light vitrín v metru. V průběhu prvního kola projevilo zájem devět zájemců.

„Vítěz poptávkového řízení se stane naším partnerem na pronájem ploch pro umístění city light vitrín. Velice mne těší, že velký počet přihlášených potvrzuje lukrativnost nabídky,“ říká Martin Gillar, generální ředitel a předseda představenstva DPP.

ČTĚTE TAKÉ: Mobilní signál v metru se rozšířil do dalších stanic

Při výběru partnera bude jediným hodnoticím kritériem výše nabídkové ceny za pronájem nejméně 1 196 ploch. Minimální cena za pronájem jedné plochy pro umístění jedné city light vitríny je 20 000 Kč ročně.

„Předpoklad vysokého zájmu o dané plochy se naplňuje. V rámci prvního kola evidujeme devět přihlášených zájemců, kteří mají možnost své závazné nabídky odevzdat až do 9. května 2018. Z předložených závazných nabídek pak vybereme toho zájemce, který nabídne nejvyšší cenu,“ doplňuje Josef Voltr, vedoucí odboru Marketing a obchod DPP.

Dopravnímu podniku se za poslední dva roky podařilo vysoutěžit několikanásobně výhodnější podmínky pro pronájem reklamních ploch na některých autobusech a tramvajích DPP. DPP předpokládá, že v nejbližší době vypíše velké výběrové řízení na pronájem reklamních ploch na svém majetku, které v současné době užívá společnost Rencar.

Nepřehlédněte