LIDL hodně překvapil. Okopíroval milovanou vánoční tradici oblíbené značky. Řeší se, kdy to dorazí do Česka
Foto: Unsplash
Když před lety vypustila Coca-Cola na silnice svůj ikonický vánoční kamion, který dodnes brázdí i české silnice a náměstí, asi netušila, že jednou bude mít okopírovaného konkurenta. Řetězec Lidl nyní přichází s vlastní verzí – masivním červeným kolosem ve tvaru plechovky jejich vlastní kolové limonády Freeway.
Dvacet metrů dlouhý a patnáct tun vážící kamion není jen obyčejným vozidlem. Tento pojízdný vánoční zázrak, vysoký pět metrů, je dokonalou replikou plechovky Freeway coly, včetně charakteristického kroužku na otevírání, který tvoří zadní část vozu. Od poloviny listopadu do začátku prosince se vydá na své turné po Velké Británii. První zastávka je plánována už 14. listopadu Dundee a poslední bude 1. prosince v přístavním Southamptonu.
No konečně! Revoluce na dráze. Cestující čekali jako na smilování. A teď snad budou ušetřeny jejich nervy
Oblíbený fastfood v Praze musí otevřít druhou pobočku, aby všechny nakrmil. Jedna nestačila, ta nová je výjimečná
V každém z devíti měst, které navštíví, slibuje Lidl vytvořit pop-up vánoční krajinu plnou překvapení. Návštěvníci se mohou těšit na více než 2000 dárkových boxů naplněných populárními výrobky z tzv. středního regálu. Každý desátý box navíc obsahuje „Zlatý lístek“, který výhercům zajistí vánoční nákup zdarma.
Součástí programu je i plnění vánočních přání. Lidé mohou předložit svá vánoční přání pro sebe a své blízké, z nichž některá Lidl skutečně splní. Atmosféru dokreslí možnost ochutnat vánoční dobroty včetně speciálních sněhových marshmallow a svátečního cukroví.
Celou kampaň doprovází nový vánoční spot, který režíroval držitel Oscara Tom Hooper. Reklama sleduje příběh „Nicka“, který oživí Freeway kamion a vydá se s ním šířit vánoční kouzlo po dálnicích. Jak uvedla marketingová ředitelka Lidlu GB Joanna Gomerová: „Možnost vrátit něco komunitám, kterým sloužíme, je pro nás velmi důležitá. Náš nový Freeway kamion nám umožní dostat se přímo do jejich srdcí.“
Když rodič miluje každé dítě jinak. Dokážete zpracovat nerovnou rodičovskou lásku?
Na sociálních sítích se teď hodně probírá jedno téma – kdy to taky uvidíme? No, asi vás zklameme, ale vánoční Freeway kamion se zatím do Česka nepodívá. Zcela určitě to nebude letos. Ovšem není vyloučeno, že v případě úspěchu v Británii by se řetězec mohl rozhoupat a rozvést trochu té vánoční radosti i českým dětem. Uvidíme příští Vánoce. Letos si budeme muset vystačit s originálním kamionem od Coca-Coly.
Bramborový salát rozděluje Čechy. Spor o správný recept nemá vítěze, ale jednu věc profíci rozhodně doporučují