Albert instaluje plexiskla na pokladny a radí zákazníkům, jak nakupovat bezpečně
Řetězec supermarketů Albert začal instalovat plexiskla k pokladnám. Během tří dnů by se měla objevit ve všech pobočkách po celém Česku. Pro zákazníky zároveň nalepí do prostoru před pokladnami navigační samolepky, které vyznačí bezpečný dvoumetrový sanitační odstup mezi zákazníky. Společnost to oznámila v tiskové zprávě.
Pilotní montáže proběhly již v průběhu neděle v obchodech Albert v Praze a Olomouci. Plošná instalace ochranných plexiskel do ostatních prodejen v celém Česku probíhá od dnešního dne. Podobné opatření již před několika dny zavedla většina provozovatelů vietnamských večerek.
„Obslužnost pokladny, stejně jako servis zákazníkům nainstalovaná plexiskla nijak neomezí,“ říká Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.
Bezpečnostní opatření
Pracovníci na pokladnách Alberta mají k dispozici ochranné rukavice, dezinfekční gely nebo antibakteriální mýdla. Pokladní pásy i madla košíků a nákupních vozíků jsou pravidelně dezinfikovány.
Pravidla, která obchody Albert žádají po zákaznících, jsou komunikována zejména prostřednictvím interního rozhlasu. Řetězec radí, aby si lidé už doma připravili nákupní seznam a zkrátili tak dobu strávenou v prodejně.
Zákazníci by také měli dodržovat dvoumetrové rozestupy a pro nákup čerstvých potravin používat připravené jednorázové rukavice. Pokud je to možné, radí Albert svým zákazníkům platit bezhotovostně.
Smrt jako služba. Eutanázie v zámoří stále běžnější. V Česku musíme otevřít debatu